Klachtenafhandeling

Wij zijn erop gericht om u een kwalitatief goede zorg te verlenen in een prettige sfeer. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij kijken dan graag samen met u wat er aan te doen is en u kunt ons informatie geven over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij nodigen u dan ook uit om eventuele klachten in een gesprek open met ons te bespreken; er bestaat een goede kans dat we er dan samen uitkomen.

Ook is het mogelijk een schriftelijke klacht in te dienen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met u de klacht bespreken. U kunt hiervoor ook het klachtenformulier op de website gebruiken.

Wanneer u zich niet kunt vinden in het resultaat van de klachtenafhandeling, dan staat het u vrij om de klacht voor te leggen aan een externe, onafhankelijke klachtenfunctionaris. Onze praktijk is daartoe aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Als u er met hulp van de klachtenfunctionaris met ons niet uitkomt, dan kunt u een bindende uitspraak over uw klacht vragen aan de onafhankelijke geschillencommissie huisartsenzorg. Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden op klachtenhuisarts.nl.

Klachtenformulier